Fantastisch afscheidsfeest - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Frank Schouten - WaarBenJij.nu Fantastisch afscheidsfeest - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Frank Schouten - WaarBenJij.nu

Fantastisch afscheidsfeest

Door: Frank Schouten

Blijf op de hoogte en volg Frank

22 Januari 2011 | Nederland, Almere Stad

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de fantastische avond. Ik ben ontzettend blij met alle cadeaus en de financiële bijdrage.

Aanstaande woensdag is het dan echt zo ver. Ik vlieg om half 8 naar Londen toe en vanuit daar vlieg ik rechtstreeks naar Sydney met een tussenstop in Singapore om even te tanken.

Ik vind het met de dag spannender. Het begint ook steeds meer te kriebelen in me buik. Wat wil je als je naar zo'n fantastisch land vliegt waar het 30 graden is met heerlijke zandstranden en lichtblauwe zee.

Als ik aankom verblijf ik eerst een aantal dagen in een hostel en ga ik een kamer zoeken. Het is erg makkelijk om aan een gemeubileerde kamer te komen in Sydney dus daar hoef ik me ook totaal geen zorgen over te maken.

Ik ga velen van jullie erg missen de komende tijd. Ik weet nu al dat het een toptijd gaat worden dus de maanden vliegen voorbij en ik ben dan een mooie ervaring rijker.

Nogmaals erg bedankt en bij dit verslag zal ik de foto's toevoegen die op tijdens het feest gemaakt zijn.

Frank

  • 23 Januari 2011 - 18:55

    Paulo:

    Was zeker gezellig.

  • 24 Januari 2011 - 16:15

    Frank Schouten:

    Zeker weten! kan alleen maar 10 foto's plaatsen dus als iemand zijn/haar eigen foto wilt moet je me even mailen!

  • 25 Januari 2011 - 04:38

    Manon:

    Hee Frank!
    Ik weet eigenlijk helemaal niet wat je precies gaat doen, maar reizen is altijd top! Maak er een geweldige tijd van en ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's!
    Liefs!

  • 28 Januari 2011 - 06:55

    Anneke:

    Hoi lieverd ben blij dat je goed bent aangekomen. Ben benieuwd naar al je verhalen. Maak er een mooie tijd van.
    Veel liefs mama

  • 28 Januari 2011 - 12:10

    Gerda:

    Hoi Frank, de rugtas heeft al een verre reis gemaakt!!!!! Geniet ervan!!!!! Groeten frans en Gerda

  • 29 Januari 2011 - 11:37

    Ruud:

    Hè Frank
    Ik ben ook weer terug in Nederland en alles heel gehouden.
    Heb een super tijd gehad
    Erg koud maar nog nooit zo veel geskied
    Weer een leuke tijd gehad met die 50 plussers
    Jij dus ook goed aangekomen in dat skippyland.
    Ben erg benieuwd naar je bevindingen.
    Zie je op Skype

    Groetjes Ruud

  • 01 Februari 2011 - 22:16

    Frouwine:

    Nou jij gaat niemand missen hoor, daar heb je helemaal geen tijd voor.
    Je gaat alleen maar leuke dingen beleven. Geniet van alles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

http://www.facebook.com/album.php?id=1170187098&aid=2090059

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 11777

Voorgaande reizen:

26 Januari 2011 - 04 Augustus 2011

Australië, Sydney

Landen bezocht: