Nieuwe woning/Thailand/Melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank Schouten - WaarBenJij.nu Nieuwe woning/Thailand/Melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank Schouten - WaarBenJij.nu

Nieuwe woning/Thailand/Melbourne

Door: Frank Schouten

Blijf op de hoogte en volg Frank

28 Maart 2011 | Australië, Sydney

Lieve mensen,

Ik wil even snel drie dingen delen.
Allereerst ben ik officieel verhuist naar de stad! Ik deel het huis met 5 andere Nederlanders en is stukke beter dan ons vorig verblijf. We hebben in dit huis een veel grotere keuken, een bad, we wonen op de vierde verdieping met een groot balkon dat uitkijkt over de stad, eigen wasmachine en het mooiste komt nog, ik betaal nu 125 dollar per week i.p.v. 160 dollar per week. In alle opzichten veel beter.
De reden dat wij wilde verhuizen was dat wij in het weekend van 19-20 maart beide dagen een housewarming hadden in de stad en daar betaalde ze ongeveer hetzelfde, maar zij kregen er zoveel meer voor terug. Wij hebben toen het internet afgespeurd en gezocht naar een beter verblijf. Al gauw hadden wij dit huis gevonden dat 500 meter van het centraal station afligt. Perfecte locatie! Foto’s volgen snel van mij nieuwe verblijf op Facebook.

Wie mijn adres wilt moet mij even mailen of een bericht via Facebook sturen!

Ten tweede is mijn reis naar Thailand officieel omgeboekt. Mijn reisschema na mijn stage was eerst vanaf half juni eerst drie weken reizen, daarna nog twee weken in Sydney verblijven en daarna 10 dagen Thailand. Ik heb mijn reis omgeboekt naar half juni eerste drie weken reizen langs de oostkust van Australië en dan twee dagen later meteen naar Thailand te vertrekken om vervolgens daar 22 dagen te blijven en ga daar een rondreis maken door heel Thailand. Voor diegene die al in hun agenda hebben genoteerd om mij op donderdag 4 augustus op te wachten om 10 uur ’s ochtends op Schiphol. Dit blijft gewoon de datum dat ik terug kom ik Nederland, so no worries!

En ten derde. Ik heb een vlucht geboekt naar Melbourne en vertrek op 14 April en ga dan drie dagen de stad bezichtigen en twee dagen de welbekende great ocean road afleggen. Ik vlieg dan 19 April weer terug naar Sydney vanuit Mebourne.

Frank

  • 28 Maart 2011 - 11:45

    Marijke Van Garderen:

    Je hebt het weer goed voor elkaar Frank. Goed gedaan!!!.En wat een leuke reisplannen. Geniet er van.

  • 28 Maart 2011 - 14:11

    Anneke:

    Hoi frank ben blij voor je dat jullie verhuist zijn naar een betere locatie dit is echt wat je altijd al wilde. Super van Rianne dat ze naar Thailand komt. Jullie gaan een super tijd daar beleven. Heb soms heimwee naar al die lieve mensen. Leuk joh naar Melbourne zo zie je al vast wat meer van Aussie. Veel plezier we skypen!

  • 28 Maart 2011 - 20:18

    Paul:

    nice gozer. Vond het leuk om je weer even gesproken te hebben. Spreken elkaar snel weer op skype.


  • 05 April 2011 - 12:15

    Yvonne (FB):

    Hoi Frank, een verhuizing naar de stad, super. Heel veel plezier in Melbourne straks. Geniet en have fun.
    en ook nog een beetje werken misschien? maar wel een bad nemen na het harde werken.
    groet

  • 27 April 2011 - 10:43

    Frouwine:

    Hoi Frank.

    Het leven wordt steeds luxieuzer zo te horen.
    Ik hoor je steeds meer over leuke dingen dan over werken. Nou kan je geen ongelijk geven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

http://www.facebook.com/album.php?id=1170187098&aid=2090059

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 11769

Voorgaande reizen:

26 Januari 2011 - 04 Augustus 2011

Australië, Sydney

Landen bezocht: